piątek, 24 lutego 2017

Stylizacja domu

Tworzenie stylowego i spokojnego własnego mieszkania nie jest takie proste. Gdy kupiłem dom, był on niedokończony i przez lata starałem się go dopasować właśnie do moich wcześniejszych wyobrażeń. Zajmuje to sporo czasu, lecz warto. Należy znaleźć idealną równowagę pomiędzy stylem i naturalnym wyglądem.

Zawsze lubiłem domy wykonane z czerwonej cegły, jednakże nigdy nie szukałem takiego domu dla siebie – ze względów finansowych. Ma to swoją duszę, ale jest trudne w remoncie i już praktycznie nikt z tego nie korzysta. W domu mam 3 sypialnie, salon z kuchnia kuchnia i i dwie łazienki. Oczywiście dodatkowo piwnica, pralnia, taras i balkon - wszystko co potrzeba.

Kiedy mieszka się samemu, o wiele łatwiej jest urządzać dom. Jeśli jednak trzeba się dopasować do gustu 2 osób, sprawa jest już o wiele cięższa.

Mieszkanie urządziliśmy w stylu mieszanki vintage, stare meble i następnie odnowiony oraz starsze akcesoria. Wiele podróżujemy, więc u nas w domu znajduje się sporo pamiątek z wyjazdów w postaci figurek i obrazów. Prawda jest taka, że człowiek urządza swój dom przez całe życie. W kolejnych wpisach podam kilka rad dotyczących urządzania własnego kąta. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz